קישורים

מהו של"ח ?

של"ח - ראשי תיבות של שדה, לאום , חברה.
המקצוע נלמד בחטיבת הביניים בשכבות ח'-ט'. במסגרת לימודי השל"ח עוברים התלמידים שיעורים שבועיים בכיתות ויוצאים לימי שדה- ימי סיור לימודיים כיתתיים בהתאם לתכנית הלימודים.
בשכבה ח' הקמנו השנה קבוצה של פרחי מש"צים (מדריכי של"ח צעירים). פרחי המש"צים הודרכו ע"י המורים לשל"ח במהלך השנה- כמו כן לקחו חלק פעיל בפרויקטים מיוחדים של של"ח במהלך השנה. בקיץ יצאו המתאימים מבניהם לקורס מש"צים של מחוז דרום וידריכו השנה הבאה את הצעירים מהם בבית הספר.

חומרים לשעת חרום
 בני מצווה

מידי שנה, יוצאים תלמידי כיתה ז' לפרוייקט "בני מצווה" בירושלים. את היום הדריכו קבוצת המש"צים של של"ח. בתחילת היום ביקרנו במרכז דוידסון בעיר העתיקה. שם שמענו סיפורים על ירושלים מתקופותיה השונות. לאחר מכן הגענו לכותל, שם קיבלנו זמן חופשי- שמנו פתקים והתרגשנו מהמעמד. משם המשכנו לעיר העתיקה, ולבסוף קינחנו במופע המרכזי באולם מלחה שכלל טקס מרגש, ברכות ומופע של בן סנופ! היה כיף מאוד !

כנס מש"צים בפסח

בפסח יצאנו חניכי קבוצת פרחי המש"צים לכנס האחרון לפני קורס הקיץ. הכנס ארך 3 ימים מפרכים בהם עברנו גיחה! בנינו את המחנה שלנו, בישלנו לעצמנו ארוחות ערב, בנינו אוהלי סיירים וישנו בהם! הכרנו המון חברים חדשים מכל המחוז ואפילו התגבשנו יותר בתוך עצמנו! אנו מצפים כבר לקורס הקיץ !!!

פרוייקט "הנצר האחרון"

כמידי שנה, בין יום השואה ליום הזיכרון תלמידי של"ח מציינים את זכרם של חללי הנצר האחרון בפרויקט מיוחד. חללי הנצר האחרון הם אותם אלו אשר הגיעו ארצה אחרי השואה- שרידים יחידים ממשפחתם ונפלו במלחמת העצמאות למען המולדת. ציינו את זכרם בסיור במוזיאון השואה ביד מרדכי, באנדרטת "חוליקאת" וערכנו טקס בבית הקברות בקיבוץ גבים. לאחר הסיור, הגענו לטקס המרכזי של כל המחוז בקיבוץ נגבה בבית הקברות. השנה אנחנו, תלמידי מקיף רבין ארגנו את הטקס המרכזי! קבוצת פרחי המש"צים הופיעה בטקס. שלומי מתיאס המורה למוסיקה לווה את השירים ועבד עם הזמרות מיכל מעיין ויסמין משכבה ח'. זו גם ההזדמנות להודות להם על שהשקיעו מזמנם והצטרפו אלינו לייצג את בית הספר בכבוד !

חומר לתרגול
 סיכומים והעשרה
 בנק בחינות
 בגרויות ומתכונות
 חדשות ועדכונים
העבר כאן, ולאחר מכן לחץ על סרגל הכלים כדי לערוך תוכן.