הורים ותלמידים יקרים,

שוב אנו עומדים בתחילתה של שנה חדשה, שנה המביאה עימה התרגשות וציפייה להצלחה ולהתחלה חדשה.
חטיבת הביניים במקיף רבין מונה כ- 560 תלמידים הלומדים ב- 21 כיתות מגוונות הנותנות מענה רגשי חברתי, לימודי ואישי לכל אחד ואחת מהתלמידים הלומדים בה.
בחטיבת הביניים כיתות הטרוגניות, כיתות מצטיינים, כיתות מדעיות טכנולוגיות וכיתות חינוך מיוחד. השונות בין הכיתות הייחודיות בכל כיתה מאפשרים לכל תלמיד ותלמידה למצוא את המקום בו יוכלו למצות את מירב יכולותיהם ולהרגיש תחושת ביטחון ושייכות מרבית.
השנה, כבכל שנה, הדגשים יהיו בקידום הישגים לימודיים של כל תלמיד ולצד הישגים לימודיים של כל תלמיד ולצד ההישגים הלימודיים, העמקת הערכים, השתלבות חברתית-קהילתית וקידום מצוינות.
זכרו, יש דברים קלים, יש דברים קשים, אך אין דברים בלתי אפשריים...
השנה, נמלא את שעות הצהריים של תלמידינו והם ישתלבו במסגרות העשרה ותמיכה בסיום יום הלימודים מתוך ראייה בית ספרית כי שעות הפנאי של התלמידים חשובות לא פחות מאלה של יום הלימודים.
התכניות שיפעלו בסיום יום הלימודים יהיו שונות ומגוונות: תכניות העשרה כמו רובוטיקה, טבע הכימיה, תכנית אמירים , שערי משפט, מצוינות בתיאטרון, אמנים מנהיגים , שוחרי רפואה, ה"רוח היהודית", תכניות לקידום הישגים כמו: מיל"ת, "עזריאלי", תכנית מיכא"ל ועוד.
גם השנה, ישתתפו כל תלמידי כיתות ז' בתכנית "ממש בריא וספורטיבי" בסוף יום הלימודים על פי בחירתם. זוהי תכנית המחנכת לערכים מרכזיים תוך כדי השתתפות בפעילות ספורטיבית על פי בחירת התלמידים.
צוות חטיבת הביניים רחב ועשיר והוא כולל רכזי שכבה לכל אחת מהשכבות, יועצות, צוות מחנכים, רכזת מעורבות חברתית, פסיכולוגית וכמובן מזכירות.
הצוות עושה מאמצים רבים על מנת שכל אחד מהתלמידים יתקדם ויגיע להישגים הראויים לו ושיחוש מוגן ובטוח בביה"ס.
אנו רואים בכם, ההורים, שותפים מלאים לתהליך החינוכי והלימודי של ילדכם בביה"ס ולכן שיתוף הפעולה מצידכם, ההורים, חשוב לא פחות לקידום ילדכם בכל היבט.
נשמח שתעמדו עמנו בקשר רציף דרך תכנת המשו"ב, טלפונית או בפגישה בביה"ס.
זכרו, אנו עומדים לרשותכם בכל בקשה, הארה, הערה או חשיבה משותפת לאורך כל השנה.
ניתן ליצור עימי קשר טלפוני בטלפון מס' 08-6411730, או לקבוע פגישה דרך המזכירה בטלפון מס' 08-6443566 או דרך המייל שלי-
galalush555@gmail.com
להתחיל – זו התרגשות נהדרת ,הזדמנות לסלילת דרך אחרת ,עם החשש, עם סימני השאלה ועם השמחה שבלב שגואה ועולה
ובהזדמנות זו מאחלת אני לכולכם, שנה טובה, שנה מלאה בבריאות ושמחה והגשמת כל משאלותיכם, שנת לימודים פורייה ומאתגרת, שנה של עשייה ברוכה והגשמת כל היעדים.

 
 
                                                                   בברכה,
 
                                                                   גל עלוש
                                                                   מנהלת חטיבת הביניים

 

 

 

 
   
     
נסיון